Alert! Virus found in your system!

Nu sitter jag här och är otroligt seg i kroppen och har en hals som jag känner att den håller på att tjockna till. Varför!? Varför nu!? Jag avskyr verkligen att vara sjuk, på ett sätt är det ju i och för sig skönt, för då kan man ursäkta alla dom där lata grejerna man gör;
"jamen jag får faktiskt sova mitt på dagen och bara titta på Arkiv X, jag är ju sjuk!",
men jag hatar att vara seg och att inte orka göra någonting, jag blir så fruktansvärt rastlös. Sen kunde inte det här komma vid ett sämre tillfälle. Imorgon är det ju "Play! A videogame concert" i Annexet, och jag har ingen lust att sitta där och antagligen ha kallfrossa, öm hals eller nåt annat sattyg. Och på fredag så kommer det vara en massa roligt folk i stan som jag vill hänga med, men näää, jag kommer antagligen vilja ligga hemma under en filt och frossa till nåt lökigt tv-program.

FAAN FAAN FAAAN.

Jag önskar att min kropp hade ett antivirussystem likt datorn, liksom att det ploppar upp som en ruta framför ögonen på mig där det står:
"ALERT! Malevolent virus found in your system! This virus can though easily be deleted. Delete virus?"
"Yes/No"
JAAAA FÖR HELVETE.
"Virus deleted. Have a good day!"

Fucking great.

För övrigt är jag fortfarande arg på att jag aldrig kan stoppa in Youtubelänkar i den här bloggen, varje gång jag klickar på Ctrl-V så ploppar den där gudsförgätna rutan upp där man först ska kopiera in sin text, för att sedan få in det i bloggen, men den rutan fungerar aldrig som den ska när jag försöker. Whai? Så jävla trist.

Jag hade tänkt smälla in en Nina Hagen video, men ni får helt enkelt youtuba det själv, för hon är awesome.

Kommentarer
Postat av: Amanda

När jag klistrat in en youtubelänk i rutan så syns det inte förens jag tar "förhandsgranska", testat det?

2009-03-19 @ 10:23:45
URL: http://okashii.blogg.se/
Postat av: Malin

Grejen är att jag tror det är nåt kaiko med min dator eller nåt, för jag sitter vid Anns nu och då är det inga problem med att klistra in alls. Men när jag sitter vid min egen dator så ploppar det upp en ruta varje gång jag ska klistra in text, där det står att jag först ska klistra in i den lilla rutan, för att sedan trycka på en knapp som ploppar in det i mitt inlägg, och den där knapen existerar inte. Det är skitskum jag vet, kan skicka en print screen ruta till dig nån dag så du fattar vad jag menar ^^

2009-03-19 @ 11:36:51
URL: http://streetlighttonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0