Skiss vs. Resultat

Här är en rolig bild på min absolut första skiss över hur Bubble Bobble tatueringen skulle se ut (till vänster), jämfört med själva resultatet (till höger).

Som ni ser så har tatueringen äntligen läkt, och det gick skitbra den här gången! Inga knasiga skorpor överhuvudtaget, helt okomplicerat, underbart med andra ord. Fast det lär bli en liten touch up, för det finns områden som inte är så gröna som dom ska vara, så jag får nog pinas lite mer.

För övrigt så lär det dyka upp ett inlägg dedikerat mitt nya Loco Roco armband som alldeles strax är klart. Är bara lite detaljer och sedan lackning innan jag kan säga att det är 100% klart. Men då kommer det bilder på skönheten, den o så pillrigt gjorda skönheten ^__^
Den är fan som att ha en saga på armen :)


Until then.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Va roligt att jämföra! Likt ju :) Du är så cool Malin! :D Dom är så söta :: ::

2008-06-27 @ 12:32:53
URL: http://okashii.blogg.se/
Postat av: sara

aah dom e såå najs :D me love, me love

2008-06-29 @ 20:39:38
URL: http://saraali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0