Sahara

Det är lite glest med inlägg här, och jag vet det! Men jag har verkligen inte haft tid eller ork att vara kreativ nu på sistone. Har varit så mycket hoppeti hit och hoppeti dit med jobb och grejer, och så ska man iväg på en kryssning i helgen.

Jag känner dock att nästa projekt kommer att bli en del pärlplattor som jag har speciella planer för. Det har blivit en hel del spelköp på sistone eftersom jag har hittat en massa pärlor bland de begagnade spelen på jobbet, det har bland annat blivit Paper Mario: The Thousand Year Door till Gamecube (för 69 spänn! :D), och igår blev det också Zelda: The Minish Cap och Yoshis Island: Super Mario Advance 3 till Gameboy Advance som jag lirar på min DS. Minish Cap har en sån otroligt snygg pixelgrafik så jag smälte direkt. Jag satt till och med och höll på att fälla en tår när jag kom in till Minish byn. :) Paper Mario och Yoshis Island är också väldigt snygga, absolut en inspiration till grejer jag kommer göra. Har nästan lust att tatuera en hel Paper Mario eller Yoshis Island arm bara för att jag älskar estetiken, jag är en sucker för celshading och sån typ av utseende i spel.

Jag känner också att det är dags att dra igång ett prickprojekt igen. Har faktiskt en hel del idéer till en hel utställning, ska bara sitta och spåna ordentligt på detaljer och praktiska saker.


Ha tålamod kärt folk, jag kommer nog igång igen ska ni se :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Klart du gör! :D Låter jätte kul med nya spel! Jag vill verkligen ha nå mer nu till mitt DS men har lagt alla slantar på tyg å tråd. Men i höst ska zelda banne mej bli mitt :D

2008-07-11 @ 23:13:43
URL: http://okashii.blogg.se/
Postat av: Amanda

PS. HA så kul på kryssningen :)

2008-07-11 @ 23:26:11
URL: http://okashii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0