Mario Super inte - Han räddar Persikor

Efter en trög start på terminen så har jag äntligen kommit igång med det som jag vill trycka egentligen, med andra ord så är det mina älskade pärlplattetryck som jag jämt (och jämt kommer att) återvända till. Vi har haft en kopparetsningskurs dom senaste tre veckorna vilket har demoraliserat mig en hel del (det är så jävla mycket krångel! HATA akvatint!), men nu jävlar! Jag har planerat ett tryck hela terminen som jag äntligen körde på igår, och det gick jävligt bra.

Här är resultatet:

Jag är riktigt nöjd själv måste jag säga, för nu vet jag att det ser bra ut och då kan jag avancera upp till större och mer komplexa bilder, och det kommer bli jätteroligt! Jag har även tryckt upp alla färgerna i bilden på tre separata pappersark så jag ska föra över det här till screenramen och screena på lite grejer sen och se hur det går, det ska bli jävligt spännande. Av att döma från omslagspappret jag gjorde förut så lär det gå jävligt bra.

Spännande tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0