Kitty Jutbring-ringen

Glömde bort att lägga upp min lilla ring jag gjorde häromdagen, skitenkelt var det ^__^



Har lite gamla extraknappar från gamla kavajer och grejer, och hittade den här som var ganska stor. Då kom jag ihåg att Kitty Jutbring (för övrigt Sveriges vackraste kvinna) hade en sån här knappring på nån bild jag såg, och jag tyckte (och tycker) att den är skitsnygg. Så då gjorde jag en egen. Är bara att ta lite elastiskt snöre och trä igenom knappen, kolla hur tight du vill ha snöret kring ditt finger för att sedan kknyta ihop det. Lätt som en plätt!

Hittade ingen riktigt bra bild på Kitty i sin egen ring, det här var det närmaste jag kunde komma:

(Foto: Daniel Sundgren, hittade fotot på Stureplan.se (ja jag veeeet..))

Hon har dock en aningens större knapp som blivit ring. Ska gå till en syaffär, antagligen den i Sumpan, och kika lite på grymma knappar. Det är ju skitbilligt det här! Och skitbra för mig som har fobi för metallsmycken.

Så, nu kan jag återgå till ryggvärken och mitt kopiösa insupande av Devo på Spotify.
Youtuba Devo nu om du inte har Spotify. Gör det! Gör det nu!
(Och om du har Spotify så spotifyar du ju dom såklart.)

Kommentarer
Postat av: Jarri

Devo är hur grymma som helst!

2010-05-24 @ 22:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0