Hollywood

Tänkte att jag skulle lägga upp en bild på det där lilla kollaget jag gjorde klart häromdagen.



Det vart lite hastigt ihopsatt på slutet eftersom jag hade stirrat på samma bilder i evigheter och inte pallade längre hahaha. Jag är ganska nöjd med det övre vänstra hörnet och med systrarna Olsen där nere i nedre högra hörnet, om ni ser kollaget in person så ser man verkligen hur korkade dom ser ut på den lilla bilden. Fabulous.

Det blev pangkaka på skosektionen, kunde inte fylla ut hela kartngen så jag fick fylla i med svart där det var hål. Skulle ha haft nån bild under skorna. Sen är texten lite för stor, Hollywood lite för blaffigt, MEN ÄÄÄH WHAT THE FUCK!! Det är ganska kul ändå det där med kollage ^^


För övrigt så var det ju Resident Evil 5 release idag, såd et blev en jävla massa RE5 sålt idag. Och helvete vad folk byter in spel, det var så jävla stökigt bakom kassan idag så man ville ju gråta, men jag var på så pass bra humör idag så det var jävligt chill. Spelade till och med lite Soulcalibur III med en snubbe i butiken när jag skulle testa en annan snubbes ps2:a, det var lite mysigt. Förutom att jag blev så jävla pwnad av honom, och att han spelade som Taki, MIN favoritkaraktär för helvete. Spöad av mitt eget blod, eller nåt...

För övrigt två så ska jag fortsätta laga mat ur min kokbok som jag fick av mormor i födelsedagspresent. Den är så jävla värd! Grön i Köket heter den och såhär ser den ut:



Och här kan du läsa lite mer om den (verkar vara på bokrea, slå till för fan!). Som sagt så är den sjukt värd, en otroligt bra bok för alla nyblivna vegetarianer (vilket jag är, blev vegetarian på nyårsdagen nu i år, mitt nyårslöfte :) med en massa intressanta recept. Varje sida har minst ett recept som ser jävligt gott ut. Hittills har jag lagat Bönburgare i pitabröd och Tomat och Kokossoppa, så sjukt goda båda två! Så jag ska hitta nåt roligt att laga imorgon. Jag måste säga att matlagning har blivit en liten hobby det med, är lika bra att bli bra på det där med mat så man kan imponera på boysen, jag vet i alla fall att bästa vägen till mitt hjärta går genom magen, hehe.

Nej, blir till att kika i kokboken nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0