Bloggtips nummer 2

Här kommer mitt bloggtips nummer två, och den här gången är det Spritestitch; en blogg som handlar om diverse handarbeten med tv-spelsanknytning. I början så var det en blogg som inriktade sig på korsstygnsarbeten, men sen så har han som håller i den (John heter han) fått in en massa bilder från folk som gjort grymma saker i en massa olika utföranden.

Jag brukar kika in och få inspiration, det finns helt otroliga grejer som folk har gjort, som bland annat det här handmålade rummet med motiv från en Megaman 2 bana.  Helt fucking awesome!
Handmålat rum

Sen måste jag bara säga att jag skickade in mitt Loco Roco armband till bloggen, och den kom med! :)
Här är den:
Loco Roco
Det roliga är bara att han skrev att jag var kille, i USA (som han bloggskaparen kommer ifrån) så har man nog inte så stor koll på vad för kön folk har genom att bara lyssna till namnet. Men det är ändå roligt att han tror att jag är kille per default, oh well.


Det var mitt bloggtips nummer 2, gott folk.

Until then,
fred, kärlek och förståelse.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha, killar asså, fattar inte att anything they can do - we can do better XD



Roligt att du kom med :D ska kika nu!

2008-07-06 @ 23:08:51
URL: http://okashii.blogg.se/
Postat av: Amanda

heeej skriver här...försöker logga in på msn men datorn vill inte --

Börjar bli frustrerande >< Den krånglar på galet många sätt just nu. Mozilla med! Vi har letat virus och instalerat om det, men det har inte hjälpt :(

Tänkte att det kasnke var nån av dom här böckerna du sett: ENTBOOKS&sortProperties=+product.marketingPriority%2C-product.startDate&navCount=28&navAction=poppushpush&color=" rel="nofollow">http://www.urbanoutfitters.com/urban/catalog/productdetail.jsp;jsessionid=962F6DAFC99B8FE105703596C8F024AD.app11-node8?itemdescription=true&itemCount=10&id=14605513&parentid=AENTBOOKS&sortProperties=+product.marketingPriority,-product.startDate&navCount=28&navAction=poppushpush&color=



eller



ENTBOOKS&sortProperties=+product.marketingPriority%2C-product.startDate&navCount=91&navAction=poppushpush&color=" rel="nofollow">http://www.urbanoutfitters.com/urban/catalog/productdetail.jsp;jsessionid=962F6DAFC99B8FE105703596C8F024AD.app11-node8?itemdescription=true&itemCount=10&id=14876973&parentid=AENT_BOOKS&sortProperties=+product.marketingPriority,-product.startDate&navCount=91&navAction=poppushpush&color=



Haha ursäkta värdelösa länkar på tre mil...Dom två verkar riktigt roliga iaf :)Kram

2008-07-06 @ 23:38:43
URL: http://okashii.blogg.se/
Postat av: Amanda

Känns så onödigt att skriva så hära >< (från blogg till blogg) Har inte varit vid datorn så mycket, har mest haft på star trek i bakrunden när jag jobbat bara XD Har inte varit på msn humör heller iof. Men ja, min dator fuckar sig jätte mycket och jag hoppas den inte sett sina bästa dagar :( Tex så kan en sida ladda klart men när jag går in på den fliken så laddar den om utan att laddas klart och när jag öppnar en sida å klickar på nått i menyn så laddar den bara om startsidan (men det funkar i explorer som jag helst inte använder >< (sidor som funkat innan)) Skit skumt. Så har den blivigt allmänt jätte seg.



Båda böckerna varkar jätte fina! Ingen av dom fanns på adlibris eller bokus. Inte för att jag hade haft råd med nån nu..en skön grej med kursen är att vi får handla på rekvisition (skolan betalar materialet) så jag har sprungit en del på clasohlsson..appråpå pengar :)



Nu ska jag dricka upp mitt te å sova (jäkla förkylning).



Jag gillar ditt armband mer å mer ju mer jag tittar på det^^ om du e sugen på brodering så skulle du säkert gilla å göra sånna där korsstygns-tv-spels grejer. Samma mönster du har till pärlplattorna skulle funka då :) Btw så hitta ja nån tygaffär online som sålde förpackningar med nålar som hade gula å blåa huvuden. Jag vet att du ville ha svarta å vita men ifall du kan tänka dig färg (kom å tänka på dig för att det var just två färger bara)...fast det var nog inte så många nålar i förpackningen...säg till om du e intresserad så ska jag se om jag kan hitta sidan igen :)



:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: kraaaaaam

2008-07-07 @ 00:41:31
URL: http://okashii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback