Have a Heart

Nu har det varit tystnad här ett tag igen, men till mitt försvar så har det var en hel del att göra både i och utanför skolan. Jag har bland annat varit Berlin med skolan och nu dom senaste två veckorna har jag haft en Stop Motion-uppgift i skolan, eftersom det var första gången jag sysslade med sånt här så har jag fått slita som ett djur, men jag har lärt mig en massa!

Videon heter Have a Heart och är gjord med pärlor på pärlplattor, som ni kanske ser. Även musiken är gjord av mig och jag har använt mig av Korg DS-10 på Nintendo DS.

Have a Heart from Malin Furöstam on Vimeo.

 

Det har som sagt varit två slitiga veckor med många arbetstimmar, men jag är sjukt nöjd! Det finns såklart saker jag vill förbättra, men så är det ju alltid. Nästa gång ska jag nog göra något lite mer visuellt baserat med mycket färger för sånt gillar jag, dessutom var det här sjukt kul att syssla med så det lär bli fler Stop Motion filmer från mitt håll i framtiden!

 

Until then,

Have a Heart!


Kommentarer
Postat av: mjauuuu

Alltså, jag måste säga det igen. Den är så himla bra!!!



Musiken är skitfin och du har synkat allt så bra och allting är bara jättemysigt! <3 meow meow!

2010-05-11 @ 21:53:10
Postat av: Amanda

ÅH MALIN VAD DU ÄR DUKTIG! Jätte fint! Förstår att du måste ha slitit som ett djur! Är jätte impad! You go girl ;) Kram

2010-05-18 @ 15:44:40
URL: http://okashii.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh tack! Jag är rätt stolt över den eftersom jag slet som ett djur och i princip fick lära mig allt själv, så tack :)

2010-05-23 @ 12:22:12
URL: http://streetlighttonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0