Welcome to Wonderland

På allmän begäran (läs: Amanda) så har jag öppnat upp en blogg.
Här ska jag visa vad jag och min förvirrade hjärna skapar för något; det är alltså en kreativitetsblogg där det dyker upp lite idéer jag har, kreationer under skalpellen samt saker jag faktiskt blivit klar med.

Det kommer även dyka upp en hel del streetart som jag tycker är snygg, mest inriktad är jag på spelrelaterad streetart eftersom det ligger mig varmt om hjärtat. Om jag ska vara ärlig så kommer det mesta här att vara spelrelaterat, som den nörd jag är.

Jag hoppas att ni kommer tycka den här bloggen är mysig att hänga i, jag kommer uppdatera så ofta jag orkar.


See you in another dimension.

Kommentarer
Postat av: Amanda

You have a stalker/besatt läsare här Malin!

Jag vet att denna blogg kommer uträtta stordåd!

Kram :: :: :: :: ::

2008-06-09 @ 01:55:51
URL: http://okashii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0