Loco Roco

Nu kommer det lite bilder på det senaste träalstret, ett Loco Roco armband. Man oh man vad den var pillrig! Men det är värt det, även om jag ser saker jag kunnat förbättra, men jag ruttnade ihop mot slutet så det fick fasiken vara.

I alla fall, här är resultatet!
Det kommer i flera bilder så att ni får se hela motivet (it goes round n round ya know).


Det här är fan min favoritdel av armbandet, jag gillar verkligen hur levande det blev här. Och såklart ska Mui Mui vara med!



Dom här är också sköna, "lingonen" som Domino tyckte dom såg ut som, och det gör dom ju faktiskt. Väldigt galna lingon.


Bilden till höger här var utgångspunkten, sen fyllde jag bara på med lite smått och gott.


Jag kan ju lika gärna visa det förra armbandet jag målade när jag ändå är igång. Den är i Patapon tema, och jag tyckte den var pillrig när jag gjorde den, "IN YOUR FACE!" känner jag efter Loco Rocon, det här var ingenting!


Jag älskar kocken, eller Rah Gashapon som han heter ^__^


Det var allt för nu, och jag borde egentligen inte skriva blogginlägg när jag är så sliten som jag är nu, för det blir så tråkiga inlägg då, men jag var ju tvungen att flasha mitt senaste!

Undrar vad jag ska göra härnäst, hmmm...


Until then
Fred, kärlek och förståelse.

Kommentarer
Postat av: Quatí

Mästeri! Den där skiten ärar fan Loco Roco. Jävla skill.

2008-06-28 @ 01:05:25
Postat av: Amanda

Malin dom är helt underbara :D Det där spelet är ju galet sött och armband/et/en blev jätte fint!

2008-06-28 @ 18:01:30
URL: http://okashii.blogg.se/
Postat av: Amanda

yo

kommer du ihåg vad boken heter? (:

2008-07-06 @ 00:22:15
URL: http://okashii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0