Bloggtips nummer 1

Inte bara för att hon är en underbar vän så tipsar jag om hennes blogg, utan jag gör det för att hon ständigt imponerar med alla saker hon gör. Jag älskar när jag ser ett nytt inlägg fyllt med bilder, för det är alltid extremt söta och snygga grejer hon gör.

Att måla med nål
(www.okashii.blogg.se) är en blogg som handlar om textilkonst, och allt därtill.
Jag är övertygad om att det bara kommer att bli bättre och bättre än vad det redan är ^__^

Det var Bloggtips nummer ett.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag svarar på din kommentar genom att skriva en här. Känner mig hedrad som blir bloggtips ett. Ack nu gäller det att ligga i och leva upp till förväntningarna ;D Passar på att göra så mycket som möjligt nu i sommar, kommer förmodligen bli mindre och mindre i höst och sen mer igen nästa sommar. Är på en kreativ-våg och jag jobbar utav helvette för att den när som helst kan ta slut (slå mot stranden för att låta lite mer poetisk). Är livrädd för att den ska ta slut innan mina kurser tar slut ><

Men det är underbart att vara uppslukad ^^ Önskar att jag kunde hålla på så här jämt!



Ser verkligen fram emot att få se ditt armband sen!

Och innan jag glömmer det så har jag en tröja jag köpt från myrorna och bara använt en gång. Du skrev på bdb att du gillade den så tänkte att du kanske vill ha den? (den blå-vit och svartrandiga) :) Risken e att den e för kort i armarna bara.



Until next time - keep it real biaaaaatch-lover XDXD



Btw så får du gärna hälsa på sen :D Den 11 juli är min ena kurs slut å då kommer jag ha mer tid, dessvärre kommer jag nog passa på att åka bort då men ett par dar går ju alltid att klämma in! :D

2008-06-27 @ 12:42:49
URL: http://okashii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0