What I´m into - Del 2

Jag har gjort lite pärlplattor idag till ett projekt jag har, men lat som jag är så har jag ju inte fotat dom ännu. Så jag tänkte att jag ändå kunde presentera lite annat shit jag har gjort under det senaste året när det gäller pärlpattor.

Den jag är mest nöjd med är den största jag har gjort än så länge, och det är Sonic the Hedgehog :)
Sonic för fasiken!
Jag vet inte om den här bilden riktigt demonstrerar dess storlek, men den kan väl vara en 40x50 centimeter? Nåt sånt?
Det blir nog en stor Tails också, han är ju trots allt en söt en, och var alltid min favorit ^__^
Knuckles står såklart med på listan också, han var ju så JÄVLA ball när man var liten haha!


Annars så ska jag ta upp mitt Kirby-projekt. Jag ska göra fler plattor på hans special abilities.
Här är en jag gjort, den hänger passande nog över min säng :)
Kirby för fasiken!
Gjorde en "Hammer" också, eller nej vänta, jag gjorde ju två stycken eftersom jag överströk den första så den blev alldeles vågig. Sen råkade jag stryka den andra lite för mycket också, så jag vill inte riktigt visa upp dom. Ibland är jag bra klantig. Nästa Kirbytavla blir nog "Mix", för den är så jävla gullig. Synd att jag inte har nåt barskåp eller nåt att hänga upp den över, det vore guld. "Bye Bye" och "Laser" är ju också jävligt sköna.


Jag gillar också när jag ser pärlplattor ute på stan, det är där dom ska vara. Förgyll Stockholm oh fina pärlisar!
Den första är dock i Norrköping.
Metroid does Nkpg

Svamp mdfkr.

Bob does Slussen.

Härligt härligt är vad det är.


Sen så pärlar jag en del mindre motiv också, men dom orkar jag inte lägga upp. Men det är tv-spelsrelaterade only än så länge. Dock har jag planer på att göra en pärlis på denna bild:
Just det.
Väldigt passande i dessa tider.
Ni kan ju gissa hur jag känner mig när Sverige är på väg dit Sverige är på väg just nu. Jag hoppas ni förstår vad jag pratar om.


Men nu är det dags att sova som vanligt. Lär dyka upp ett seriöst blogginlägg lite senare om saker jag inte gillar.
Until then.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Heja Malin!

Så härligt med dina plattor, du borde lägga upp en bild på the love nest - den är fin!

Så måste du göra massa yoshis i olika fäger :D:D haha det har du förmodligen redan hunnit med ;)

Jag spelar yoshi touch and go för fullt här å har kollat på olika ds-spels-trailers på youtube.



Och Malin, en vacker dag kommer REVOLUTIONEN, då kommer avrättningar ske och rättvisan skipas!

2008-07-22 @ 20:14:00
URL: http://okashii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0