Hjärnpropp

Jag känner mig så jävla dålig som startar en sån här blogg med värsta ambitionen, men så kommer det inget. Just nu så står det still bara för att mitt hår aldrig blir färdigt, alla mina tankar går till fågelboet på mitt huvud. Jag vill att det ska vara klart, snyggt och bäst så jag kan koncentrera mig på andra viktigare saker. Jag märker verkligen hur handikappad jag blir om jag inte trivs med mitt hår, det reflekterar verkligen hur jag mår.

Sen hjälper det ju förstås inte att jag jobbar en massa och att folk sliter i mig till höger och vänster. Håller på och genomför en hug and make up turné med familjen också så att jag inte blir arvlös hahahaha.. skämt åsido, eller nåt ^__^
Var hemma hos farmor igår, som snart fyller 80 (holy shit, where did time fly?) och lyckades få hennes trötta kropp att spela lite piano för mig, det var jättemysigt  =) Jag blir så rörd när jag ser hur hennes gamla händer kan åstadkomma något så vackert som allt hon spelade på det där pianot igår, fick hålla tillbaks en del tårar när jag satt där bakom henne och såg på.

Annars är jag sugen på att pröva en del tygtryck, ska bara tvätta tyget jag köpt och köpa styvt "plastpapper" och en sån där mattkniv, så ska jag väl komma igång. Har aldrig gjort det här förut så jag börjar med något enkelt, först ut blir en scarf. Enkelt att sy blir det också, ska bara ha vitt tyg med ett enkelt tryck på som ni får se sen.


Men tills dess,
Au revoir.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Va fint! Gamla människor kan verkligen ge så starka intryck!



Stressa inte för att du MÅSTE uppdatera bloggen, det behövs ju egentligen bara när man verkligen gjort något. Det blir som en plats med ens samlade verk. Jag läser bloggar som uppdateras 1 gång i månaden i bland :) (fast jag kommer tjata men det får du ha överseende med ^^)



Spännande med scarfen! Ska bli kul att se!



Kraaaaamar

2008-08-11 @ 18:38:58
URL: http://okashii.blogg.se/
Postat av: Vitsig

Hur går det scarfen då? Gör en med en spader på så får du en scarf-ace

XD

2008-08-13 @ 15:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0