Kirbyserien multipliceras

Nu har jag äntligen strykt mina Kirbytavlor, tre stycken har adderats till samlingen och det är - Light, Stone och U.F.O.
Här är dom tre små älsklingarna!

Kiiirrrrbyyyyyy!
Har haft dom kvar på tejp i nån vecka men nu fick jag tummen ur på min lediga dag till att stryka dom också. Måste ta och kolla hur många jag har gjort också, men jag vill inte räkna ännu eftersom jag vill bli amazed över hur många jag väl har gjort då, så det blir till att fortsätta.

Sen är det hjärtekrossande att se hur stympad min fina Sonic är, han har fortfarande inga ben och hans ena hand hänger kvar på en skör liten plasttråd till hans egen kropp, usch! Såhär ser stackaren ut:

svfgs
:( :( :(
Men jag får ta mig an projektet att reparera honom också, Sonic utan sina världskända snabba ben är ju.. ingenting. Han kan ju inte springa då!

Själv blev jag lite skadad förra helgen, min snela hest som helst plötsligt blev duma hest sparkade när jag körde honom och han lyckades pricka mig på låret den jäveln.
Duma hest >:(
Sådär blev det, inte alls så farligt egentligen. Sist jag blev sparkad så fick jag en lårkaka i storleken av en handflata på samma ställe som jag blev sparkad nu. Fy fasen. But I´m good! I´m good!

Annars har jag och min polare Kersti (ni vet hon med sin awesome blogg med sina awesomea akvarellmålningar) startat upp en verksamhet i Norrköping som ska heta "PangKaka". Vi ska hålla till på Kulturhuset och anordna lite grejer; filmkvällar, tv-spelskvällar (ska bl.a. fixa DS-träffar), utställningar, you name it you name it. Jag har hur många knasiga och grandiosa planer som helst, och jag vet att Kersti också har det. Jag kan ju bara säga att vi ska försöka fixa till så att vi har "Disney Sing-a-long" kvällar, det kommer bli hur fabulous som helst! Men jag kommer kunna berätta mer när vi fixat klart loggan och allt runtomkring, men det jag dock vet är att vår första kväll kommer att vara den 12 November (en Onsdag), och sen ska vi försöka ha happening varannan vecka. Vi kommer dock ta en paus i December för då har både Kersti och jag så mycket att göra, plus att det är Julafton and all dat shiet.
Men de kommer bli najs!

Nu ska jag tvätta min vittvätt och äntligen ta mig an Kingdom Hearts på min nya, fina och väldans tuggummirosa Playstation 2! :D


Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du e fab som alltid :D

Är sugen på kirby till ds, men har så det räcker med zelda nu ett tag haha :) Ska bli jätte kul att se hela din samling av kirbyplattor sen!!

Sonic får krya på sig, nu kanske han lärt sig en läxa att inte snurra så fort på benen!

hihihhihi /kram

2008-10-19 @ 21:24:28
URL: http://okashii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sen när alla är klara den dagen :D kan du sätta alla bredvid varandra och forma en awesome vägg XDDD. Läste att du bränt dig stackare när du strykte /=. Men ni är produktiva och loggan till Pangkaka blir nog best!

2008-10-21 @ 21:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0